Реєстрація на освітні заходи школи
ЗЛАТКІНА Віра Владиславівна
координатор Школи
: v.zlatkina@karazin.ua
Школа забезпечує підготовку студентів за напрямком школи на додипломному рівні, пропонує випускникам навчання в інтернатурі, запрошує працівників сфери охорони здоров’я на цикли вторинної лікарської спеціалізації, стажування та численні заходи безперервного професійного розвитку з нарахуванням балів БПР.
«КТ органів черевної порожнини»
Метою тренінгу «КТ органів черевної порожнини» є поглиблення теоретичних знань та вдосконалення практичних навичок лікарів та лікарів-рентгенологів щодо доцільності, можливостей, підготовки та проведення, інтерпретації та клінічної оцінки результатів комп’ютерно-томографічних досліджень органів черевної порожнини відповідно до сучасних міжнародних стандартів і принципів доказової медицини.
Виконання слухачами вимог навчальної програми тренінгу «КТ органів черевної порожнини» забезпечує набуття наступних теоретичних знань про:
🔡принципи побудови та фізичні основи комп’ютерної томографії;
🔡показання та протипоказання до проведення КТ органів черевної порожнини;
🔡стандартизовані протоколи КТ-досліджень печінки, жовчовивідних шляхів, підшлункової залози, селезінки, нирок, наднирників, шлунково-кишкового тракту та судин черевної порожнини;
🔡особливості підготовки пацієнтів до КТ із контрастуванням та без нього;
🔡фази контрастного посилення та їх діагностичне значення;
🔡радіологічну семіотику патологій органів черевної порожнини (запальні, пухлинні, травматичні, судинні ураження);
🔡критерії оцінювання щільності, структури та контурів органів у нормі та при патології;
🔡алгоритми диференційної діагностики за даними КТ;
🔡типові артефакти, помилки інтерпретації та способи їх уникнення;
🔡сучасні міжнародні стандарти (ESR, ACR) проведення та опису КТ органів черевної порожнини.
Виконання слухачами вимог навчальної програми тренінгу «КТ органів черевної порожнини» забезпечує набуття наступних компетентностей, умінь та практичних навичок:
🔡вибір оптимального протоколу КТ-дослідження залежно від клінічної задачі;
🔡оцінка якості виконаного дослідження та визначення необхідності додаткових фаз сканування;
🔡розпізнавання патологічних змін у печінці, підшлунковій залозі, селезінці, нирках, наднирниках, кишечнику та судинах черевної порожнини;
🔡визначення ознак пухлинних утворень, метастатичних уражень, травматичних ушкоджень і гострих абдомінальних станів;
🔡вміння інтерпретувати КТ-ознаки запальних процесів (апендицит, панкреатит, холецистит, дивертикуліт тощо);
🔡аналіз фаз контрастного посилення при диференціації доброякісних і злоякісних утворень;опис результатів дослідження відповідно до стандартів радіологічного звітування;
🔡формулювання структурованого висновку з урахуванням клінічного контексту;
🔡вміння комунікувати результати дослідження з клініцистами для визначення подальшої тактики лікування.
ЗЛАТКІНА Віра Владиславівна
координатор Школи
: v.zlatkina@karazin.ua
СТЕКЛЯРОВА Наталя Володимирівна
фахівець Центру
: n.steklyarova@karazin.ua






